hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم| برترین های کتاب سال حوزه تجلیل شدند

قم| برترین های کتاب سال حوزه تجلیل شدند


 

در بیست و دومین همایش کتاب سال و چهارمین جشنواره مقالات علمی حوزه از برترین آثار در بخش کتاب و مقالات تجلیل به عمل آمد

به گزارش رویداد ایران _ قم،حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی در بیست و دومین همایش کتاب سال حوزه و چهارمین جشنواره مقالات علمی حوزه که در مدرسه علمیه معصومیه در قم به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: در طول  ۲۱ سال گذشته ۱۹ هزار کتاب و پایان نامه سطح ۴ و دکتری به دبیرخانه ارسال و ۸۷۰ اثر در طی ادوار گذشته مورد تقدیر قرارگرفتند.

معاون پژوهش حوزه های علمیه افزود: ۸۰۴ کتاب و پایان نامه به بیست ودو مین همایش ارسال شده است. که بیشترین آثار ارسالی در ارتباط با کلام، فقه واصول و کمترین در گروه مدیریت بود.

وی ادامه داد: در بررسی های اول ۱۵۹ اثر به مرحله دوم راه یافتند که از این تعداد ۵ اثر برگزیده، ۱۷ اثر شایسته تقدیر و ۲۵ اثر شایسته تحسین بوده است.

در بخش دیگری از این مراسم آیت الله اعرافی مدیرحوزه های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه مهم این است کتاب سال حوزه هر سال برای ما مدیران و... الهام بخش باشد، تصریح کرد: کتاب سال حوزه آیینه ای است که می تواند تا حد زیادی حوزه را در خود نشان دهد و ضعف ها و منحنی ها و چالش ها را نشان و مشخص و جامعه علمی را به حرکت در بیاورد؛ درسهای فقه و خارج و جریان های علمی باید از تحلیل کتاب سال عبرت بگیرند. کتاب سال باید به صورت فعال در حوزه پیش برود و  اطلاع رسانی خود را تقویت کند و تحقیقات عمق بیشتری پیدا کند.

در بخش پایانی این مراسم از صاحبان آثار برگزیده، شایسته های تقدیر،‌ ناشران و ... در بخش کتاب، پایان نامه و مقالات تجلیل شد.



صاحبان آثار برگزیده و شایسته تقدیر بیست و دومین همایش کتاب سال حوزه، حجج الاسلام،‌آقایان و خانم ها،‌حیدر البیاتی، حمید رضا حسنی، وحید فولاد زاده، هادی موسوی  حامد معرفت، محمد عزتی بخشایش، رضا اسلامی اسفندیاری، حسین اثنی عشری، قاسم عارف سید اکبر موسوی تنیاتی، زهیر دهقانی آرانی، زهرا حدادی، حسن رمضانی، مجید عطائی نظری، عماد جبار کاظم العمیری، علی مدبر (اسلامی)، علی رضا محدث، علی اکبر عبدالاحدی مقدم و همکاران، رضا لک زایی، عبدالاحد اسلامی، سید محمد رضا صفوی، فتح الله نجارزادگان، سید مرتضی میرتبار،  محمد جواد توکلی، محمد باقر انصاری، مجید کافی، جواد گائینی، محمد تقی دشتی، حمید واسطی، نقی غیاثی، محمد داودی، سید سعید هاشمی نسب  بودند که تقدیر  و تجلیل شدند.

 

 

 

 

 

 

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد